PREMIÄR 26-27 JANUARI!

Hej och välkommen..

..till en av många One Direction Noveller. Den här novellen/berättelsen kommer handla mer om mitt perspektiv hur jag tror att killarna skulle reagerat, hur jag skulle reagerat, hur ni skulle reagerat osv. Jag har aldrig träffat One Direction och jag känner dom inte irl. Detta kommer från mina tankar och drömmar och inte från mina egna upplevelser. :) Jag kommer inte skriva mycket mer här nu eftersom jag vet att dom flesta tycker det är supertråkigt att läsa såna här.

 

____________________________________________________________________________________

And just so you know...ju mer ni komenterar, desto fortare kommer jag att updatera. :)



Kommentarer
Emmah Svanborg

kapitel 12 ute! vill ni veta bebisens kön? :D

2012-01-26 @ 22:53:07
URL: http://oondirectionnovell.blogg.se/
Daniella

Kommer ni skiva i nuet elr framåt i tiden så att ni kan skriva om saker som inte har hänt än??

Om ni gör det så kan ni gärna skriva om mig som Nialls flickvän, haha! ;)

2012-01-27 @ 00:05:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

Shot me, out of the sky, you'r my kryptonite..

RSS 2.0